Щоденник корисних канікул українських студентів в Канаді влітку-2018. Тиждень перший (ФОТО та ВІДЕО)

29.06.18

Українські студенти вчаться та відпочивають в КанадіСаме зараз дві групи українських студентів перебувають разом з OWL-study в Канаді: одна група вчить англійську та досліджує Ванкувер, а друга займається аналогічними справами - корисним відпочинком - в Торонто.

Ми розповімо вам про всі головні враження молоді під час заокеанської подорожі: керівники груп ретельно фіксують усі цікаві моменти! Почнемо щоденник з відправлення груп, сподівань дітей та батьків, з емоцій в перші дні, перших відвідувань навчальних закладів та перших екскурсій! Впевнені, що все це буде цікаво через деякий час читати й студентам-героям цих записів, і їхнім батькам. А також всім, хто тільки збирається відправити дітей на навчання в Канаду з OWL-study. Саме тому пропонуємо дуже детальну розповідь про те, як добиралася в Торонто група молоді зі Львова. Автор - Наталя Слаба, освітній консультант та керівник групи.

Група в Торонто: нас вразили навчальні заклади та Ніагара!

Аеропорт, студенти OWL-study летять в ТоронтоВ суботу, 16 червня, о п'ятій ранку батьки привезли своїх дітей (19 підлітків) у львівський аеропорт, о сьомій ми групою вилетіли в Київ, а через годину вже проходили паспортний контроль. Контроль пройшли швидко, почекали годинку та об 11.20 відправилися прямим рейсом в Торонто. Авіакомпанія МАУ нам сподобалась: годували двічі та постійно пропонували напої, а також нам оформили багаж зі Львова одразу в Торонто - завдяки цьому у нас не було жодних клопотів під час пересадки.

Студенти OWL-study в літакуСтуденти OWL-study в літаку Київ-Торонто

В аеропорту нас зустріли представник OWL-study в Торонто Таміла Карпик та канадські родини, у яких наші студенти проживатимуть під час канікул. Батьки радо організували своїм тимчасовим дітям відпочинок та знайомство з містом. Тож у всіх була можливість трохи роздивитися все нове, що оточує навколо, та почати звикати до різниці у часі.

Понеділок ми присвятили знайомству зі школою - English School of Canada.

студентки OWL-study в English School of Canadастуденти на занятті в English School of Canadа

Діти дуже хвилювались, яким буде перший день: в яку групу попадуть, які будуть вчителі, що нового та корисного вони зможуть дізнатися. Але все пройшло позитивно! Нам розповіли про правила в школі та в сім'ї, також підлітки пройшли Speaking test, щоб можна було розподілитися по групах згідно з рівнем англійської мови.

У другий день після школи ми розпочали знайомство з містом: на Nathan Phillips Square, де розміщено відомий напис Toronto, зробили фото на пам'ять. Деякі студенти відмітили, що, коли, нарешті, відвідуєш місця, які до цього часу бачив лише на фото в Інтернеті, розумієш: мрії збуваються!

Потім відвідали Osgoode Hall, побачили стару бібліотеку юридичної літератури та навіть змогли попасти на засідання суду!

Торонто, дощ, студенти фотографуютьсяСтуденти на судовому засіданні в Osgoode Hall, Торонто

Було дуже приємно відчути таке позитивне ставлення до закордонних студентів та їхньої зацікавленості.

Український студент в Osgoode Hall, ТоронтоУкраїнські студенти відвідують Osgoode Hall, ТоронтоУкраїнські студенти в бібліотеці Osgoode Hall, Торонто

Наступного дня після занять ми побували в University of Toronto: можливо, у наступному році хтось з групи вирішить стати студентом цього авторитетного закладу! Ну а після серйозних справ підлітки грали Frisbee в Queens Park та взагалі насолоджувалися життям!

В п‘ятницю на нас чекав тур в місто Лондон. Це була цікава поїздка вже хоча б тому, що ми здійснили її на канадському шкільному автобусі. Але це був не єдиний приємний сюрприз! В Лондоні нас приймав навчальний заклад-партнер OWL-study - Fanshawe College: державний коледж, який працює вже 50 років!

Студенти подорожують у шкільному автобусіFanshawe Collegeмісто Лондон біля Торонто

Під час прогулянки ми переконалися, що Лондон не випадково називають студентським містечком. Тут дуже багато молоді, яка вчиться у Fanshawe College: 43000 студентів, з яких 5000 міжнародних студентів.

Студенти OWL-study на території Fanshawe CollegeСтуденти OWL-study на території Fanshawe College

Наша група була вражена, як коледж дбає про своїх студентів: в аудиторіях лише нове обладнання, є велика бібліотека, спортзали, кімнати для відпочинку, ресторани та кафе, гуртожиток, парки. Також студенти отримують безкоштовний проїзний квиток по місту!

Студенти OWL-study знайомляться з Fanshawe CollegeСтуденти OWL-study у спортзалі Fanshawe CollegeFanshawe College - сучасне обладнання

Побачивши інфраструктуру, наші підлітки замислилися, що вчитися в такому закладі — одне задоволення! Тут все створено для того, щоб отримувати знання та одразу перевіряти їх на практиці! Наприклад, в коледжі є великий будівельний майданчик - тут можуть тренуватися майбутні будівельники; є обладнані медичні палати з пацієнтами-ляльками - тут практикуються майбутні медсестри.

На вихідних ми не вчимось, тому в суботу відправилися в Royal Ontario Museum - найбільший канадський культурний та природно-історичний музей.

Дівчина та білий ведмідь у Royal Ontario MuseumСтудентка бавиться в Royal Ontario MuseumДівчата у Royal Ontario Museum

Королівський музей Онтаріо дійсно ну дуже великий та багатий на експозиції, тому не всі діти протрималися до кінця. Найбільше групі сподобались динозаври. Особливо ті, які можуть “оживати” завдяки доповненій реальності!

Royal Ontario Museum, динозаврХлопці читають про динозаврів, Royal Ontario MuseumRoyal Ontario Museum, динозавр та студентки

Неділю ми присвятили Ніагарському водоспаду. По дорозі заїхали в українську церкву, де взяли участь в Службі Божій. Нас гарно прийняли, пригостили піцою та домашнім сирником. Тож настрій був, як треба, попри хмарне небо!

Українська церква в ТоронтоУкраїна та Канада на Ніагарському водоспаді

Далі на нас чекали пригоди на Ніагарі! Ми пішли на кораблик, який максимально близько під'їжджає до водоспаду: нам видали дощовички, побажали успіхів та відправили на зустріч зі стихією. Мореее вражень переповнювали нашу групу: вода так бризкала, що ми були всі мокрі! Але щасливі!

Здавалося, що бурхливий водоспад міг трохи налякати підлітків, але це не про наших дітей! Чотири студенти виявилися реальними екстремалами та відправилися підкоряти атракціон ZIPLINE: пролетіли на тролеї над Ніагарою біля семисот метрів!

По дорозі назад ми проїхались надзвичайно милим містечком Niagara on the Lake, повернулися в Торонто та почали готуватися до нового навчально-пригодницького тижня!

Корисна інформація:

Проїзний квиток в Торонто на тиждень - 35 CAN дитячий, 45 CAN - дорослий;

Тур з Торонто на Ніагарський водоспад - 50 CAN (додатково кораблик до водоспаду - 30 CAN);

City Pass -101 CAN, який включає 5 головних об‘єктів в Торонто: CN Tower, Casa Loma, Royal Ontario Museum, Ripley's Aquarium of Canada, Toronto Zoo OR Ontario Science Centre.

Докладніше про ціни в Торонто читайте тут!

Група у Ванкувері: ми швидко відчули себе наче вдома!

Друзі, щоб не втомлювати вас великими текстами, про поїздку ванкуверської групи пропонуємо подивитися декілька відеосюжетів від керівника Ірини Литвин!

Наприклад, ось сюжет про те, який настрій був у батьків в аеропорту, незадовго до відправлення студентів у Ванкувер:

- Ми хвилюємося, але відправляємо дітей з легким серцем! - запевнили батьки студентів, проводжаючи на рейс "Бориспіль-Ванкувер". - Нам дуже подобається організація подорожі від OWL-study: все зрозуміло, вчасно та з посмішкою! Бажаємо нашим дітям приємних канікул в Канаді!

Наші студенти розповіли про свої очікування від подорожі в Канаду, а також довели, що довгий переліт - це не проблема! В літаку можна знайти купу цікавих справ - звичайно, якщо шукати :-) А ще в цьому відео ми трохи покажемо атмосферу в аеропорту - щоб батьки побачили та потішилися, які дорослі та впевнені в них діти! Справжні міжнародні студенти!

Декілька сюжетів про знайомство українських студентів із позитивним Ванкувером: прогулянки набережною, відпочинок на зеленій галявині, любування паровим годинником. Але головне, що діти мають гарний настрій та задоволені мандрівкою!

Подорож триває! Слідкуйте за продовженням Щоденника "Канадські канікули-2018"!

Якщо ви також хочете здійснити групову або індивідуальну подорож в Канаду - телефонуйте або пишіть нам! Всі консультації БЕЗКОШТОВНІ!

Приклади програм для дорослих читайте тут.

Програми для підлітків та студентів дивіться тут.